حضور شرکت حفاری مپنا در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز تهران

بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر نفت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران گشایش یافت و تا روز شنبه 30 اردیبهشت ادامه داشت.
 گروه مپنا به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های خصوصی ایرانی در حوزه اکتشاف و توسعه میادین نفت و گاز (E&P) در این رویداد حضور فعالانه‌ای داشت و نمایندگان شرکت حفاری مپنا نیز با اختصاص غرفه‌ای مستقر در سالن شماره 8 و 9 نمایشگاه، میزبان مدیران ومسئولان صنعت نفت و گاز، مخاطبان و مدعوین بودند.
دکتر مخبر، معاون اول محترم رئیس جمهور به همراه مهندس اوجی وزیر نفت ,مهندس خجسته مهر؛ مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران, مهندس چگنی؛ مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران, بهادری جهرمی؛ سخنگوی محترم دولت, تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران ارشد نفت و گاز با حضور در غرفه گروه مپنا در جریان آخرین فعالیت های انجام شده در پروژه های مختلف قرار گرفتند.
مهندس ضرابی مدیرعامل شرکت حفاری مپنا به همراه معاونین و مدیران پروژه خود نیز در طول برگزاری نمایشگاه با حضور در غرفه پذیرای کارفرمایان و بازدیدکنندگان داخلی و خارجی مراجعه کننده بودند و به برگزاری جلسات و نشست های مشترک با ایشان پرداختند.
در این نمایشگاه بیش از یک هزار و ۵۰۰ شرکت شرکت داخلی و ۲۰۰ شرکت خارجی از ۱۳ کشور جهان شامل روسیه، چین، بلاروس، آلمان، اتریش، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، هند، امارات، عمان و ترکیه، در بخش‌های مختلف از جمله شرکت‌های بالادستی نفت و گاز، اکتشاف و تولید، سازندگان داخلی، صنایع میان‌دستی و پایین‌دستی گاز، پالایش و پتروشیمی و شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های فناوری، دانشگاه‌ها، استارت‌آپ‌ها و سایر شرکت‌های
مرتبط با صنعت نفت حضور داشتند.

غرفه گروه مپنا ، درخشان و پرتردد

غرفه گروه مپنا با استقبال قابل توجه مهمانان داخلی و خارجی مواجه و تردد کم‌سابقه و حضور پررنگ مدیران صنعت، مهمانان، اصحاب رسانه و بازدیدکنندگان از ویژگی های بارز بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت ، گاز و پتروشیمی بود.
بخش نفت و گاز گروه مپنا از سال 1386 فعالیت‌های رسمی خود را آغاز کرده و با اتکا به توانمندی‌ها و تجارب بالای مدیریتی گروه و با جذب نیروهای متخصص و مجرب در حوزه نفت و گاز، به رشد و توسعه قابل‌توجهی دست یافته است. فعالیت‌های گروه مپنا در این حوزه از پروژه‌های یوتیلیتی نفت و گاز و پتروشیمی آغاز شده و هم‌اکنون در حوزه‌های بالادستی و اکتشاف و توسعه در جریان است.
توسعه میادین نفتی و گازی کشور ، عملیات حفاری توسط دکل های حفاری خشکی و دریایی، ارایه سرویس های متنوع خدمات حفاری، انجام پروژه های EPDS و BOT و احداث واحدهای فرآیندی پایین‌دستی، تأسیسات جانبی، یوتیلیتی و ساخت، طراحی و تولید تجهیزات راهبردی همچون اسکیدهای اندازه‌گیری نفت و توربوکمپرسور‌های خطوط انتقال گاز و فرآیندهای پالایشگاهی بخشی از توانایی‌های گسترده گروه مپنا در توسعه صنعت نفت و گاز است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا