اتمام عملیات حفاری و تکمیل زودتر از موعد پنجمین چاه تزریقی و تولیدی در میدان گازی شوریجه

چاه خانگیران شماره 84 به عنوان پنجمین چاه تزریقی و تولیدی از مخزن شوریجه D توسط شرکت حفاری مپنا با موفقیت تکمیل , جریان دهی و قابل بهره برداری شد.

مدیر پروژه شوریجه شرکت حفاری مپنا از موفقیت در حفاری و تکمیل پنجمین چاه پروژه ملی ذخیره سازی و تولید گاز از لایه مخزنی شوریجه D به کارفرمایی شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران زودتر از برنامه تعیین شده خبر داد و گفت: با همت و تلاش شبانه روزی همکاران و پرسنل توانمند شرکت حفاری مپنا, حفاری چاه شماره KG-084 که به عنوان یک چاه ارزیابی آزمایشات مورد نظر را با موفقیت سپری نموده است, زودتر از موعد به پایان رسید و دکل حفاری جهت ادامه عملیات حفاری چاههای جدید این پروژه ارزشمند ملی به موقعیت جدید جا به جا خواهد شد

همچنین بخش عمده ای از سرویس های خدمات حفاری مورد نیاز این چاه توسط بخش خدمات حفاری شرکت حفاری مپنا با بالاترین کیفیت صورت گرفته است . از خدمات حفاری ارائه شده می توان به سرویسهای سیمانکاری، انگیزش چاه، لوله مغزی سیار، رانش لوله جداری، نمودارگیری گل، چاه آزمایی درون چاهی و سطحی اشاره نمود.

در ادامه مهندس احمد توکلی افزودند؛ بدون شک این موفقیت در سایه همکاری قابل تقدیر شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران به عنوان کارفرمای پروژه و شرکت نیرپارس به عنوان لیدر کنسرسیوم حاصل شده است. ایشان همچنین از کلیه پیمانکارانی که در به ثمر رسیدن این مهم یاری‌گر شرکت حفاری مپنا بودند قدردانی نمودند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا